sobota, 5 kwietnia 2014

Zdobywam achievementy - Zabawy z Kinectem


Od momentu, w którym otrzymałem w prezencie na Gwiazdkę zestaw Kinecta, zagrywam się w dwie produkcje. Regularnie "grywam" w Nike Plus Kinect Training, natomiast od czasu do czasu włączę sobie Kinect Adventures. Tak stało się w tym tygodniu, w którym to postanowiłem poskakać sobie w Ruchowych Przygodach.

W Kinect Adventures udało mi się zdobyć dwa osiągnięcia: Recording Thespian (Specjalista Nagrań) oraz Globetrotter (Wędrownik), oba warte po 30G. Pierwszy z nich wpadł po sześciokrotnym nagraniu żywej statuetki. Czym na jest? W momencie przechodzenia kolejnych poziomów od czasu do czasu zdobywamy jedną z maskotek - jakiegoś zwierzaka. Przechodzimy wtedy do studia nagraniowego, gdzie wcielamy się w daną postać - nasze ruchy przed Kinectem są odzwierciedlane poprzez ruchy postaci w grze. Możemy tańczyć, skakać, ruszać rękoma, nogami, nawet śpiewać. Po 30 sekundach wygłupów przed ekranem jesteśmy raczeni nagranym przez kamerkę filmikiem w naszym wykonaniu.

Wędrownik natomiast otrzymałem po przejściu poziomów na poziomie trudności Zaawansowanym. Nic trudnego, podczas systematycznego grania wpadnie on sam do worka z achievementami. 

W tym tygodniu w "grze" Nike Plus Kinect Training ukończyłem trzeci program indywidualnych ćwiczeń. Dzięki temu wpadło mi osiągnięcie 3 Month Club (Klub 3-miesięczny) warte 50G. Teraz robię sobie miesięczną przerwę w kontynuowaniu programu i skupiam się na szybkich startach, za które są dwa achievementy - za ukończenie 6 i 12 Quick Startów. Dzisiaj odpaliłem Szybki Start na poziomie trudności Trudny na 30 minut i szczerze mówiąc już pod koniec zacząłem wymiękać. 300 kalorii jednak ze mnie uszło ;) Poniżej moje ostatnie wyniku z testu sprawności.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz